Luminita

duminică, 3 mai 2009
Povestea unei fetite, in imagini si mai putine vorbe care oricum ar fi inutile:


Ce faceti aici? Facem poze

DSC_2404 mic

Si eu vreaaauu!!! Si eu vreauu!!!

DSC_2403 mic

Cum te cheama?
Sa ma prezint: ma numesc Luminta si am 5 ani, ba nu 6


DSC_2405 mic

sunt un copil ca si ceilalti, ma joc, zambesc, fac nazbatii,

DSC_2424 mic

ma prostesc

DSC_2426 mic

dar parintii nu prea au grija de mine, merg unde vreau, cand vreau si merg acasa la fel, cand vreau.

DSC_2412 mic

Bine, plec acasa ca mi-e foame, dar imi dati si mie putin suc?
Multumeeeeesc!
Paaaa


DSC_2430 mic

2 comentarii:

JustAsmallGirl spunea...

Acesti ochii imi spun ca e un copil care cauta cu sete momentele de fericire. Desi lupta de mica copilaria ei este scrum. Iar parintii sunt un concept pierdut.

Erdei Rudolf spunea...

Scoala vietii e dura pentru toti, si mai ales la varsta inocentei cand toate sunt, sau ar trebui sa fie roz.